HTML

casualty.

Friss topikok

  • casualty: Hát igen nem egyszerű..nehéz megfogalmazni a gondolatokat.. Neked is további sok sikert.(: Köszönö... (2010.09.23. 17:13) Heyhoo. :D

Linkblog

Archívum

Heyhoo. :D

casualty 2010.09.23. 15:30

Üdv.:D
Akkor elöbb iírok magamról aztán a blogról meg hogy mit miért.:D
Egy kicsit sem átlogasnak mondható 14 éves lány vagyok
. Nem vagyok oda szinte semmiért ami monstanság "menö". Ez van , mondták már hogy szar az ízlésem .:"D
Nem szeretem ezt a mostani igénytelen zenét...áhh istenem a szöveg világ körübelül annyit ér mintha arról énekelne valaki hogy aparton sétál egy rózsaszín ruhás bálna..de nem baj ez kell a mai embereknek.(N) Viszont élek halok a punk zenéért..nem tehetek róla.:"D (legalább tartalmas a szöveg .(Y)) Nem a divat szerint öltözködöm hanem ahogynekem tetszik általánoságban farmer póló tornacipő és cső.:"D Ez persze nem feltétlenül rossz legalább nem vagyok tömegember..de erről majd később..Viszont ami tényleg rossz az az hogy dohányzom és néhanapján még elmegyek inni is .Én sem vagyok rá büszke de szarok rá ki mit gondol.. Hát nagyábból ez lennék én .

És akkor most a blog..
Mint azt írtam atömegemberek..hát igen ..tudod az aki egyedinek tartja magát de k*rvára nem az .__. Azokról lenne szó akik engem nap mint nap körbe vesznek..
És most úgy döntöttem blogolni fogok ..nem érdekel hogy olvassák vagy nulla látogatom lesz a lényeg hogyvalahova leírjam már hogy milyen szinten elegemvan az egészből.(N)
Szóval ennyi lenne púszcső.~

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antisocial.blog.hu/api/trackback/id/tr132318122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ides 2010.09.23. 15:44:50

Isten hozott az önkifejezés ezen oltárán. Nem egyszerű hidd el, pedig én is nemrég, mit nemrég, most kezdtem. De azért az egyéniséget ne keverd össze a lázadó ellentmondogatással.
Sok sikert.

casualty 2010.09.23. 17:13:40

Hát igen nem egyszerű..nehéz megfogalmazni a gondolatokat..
Neked is további sok sikert.(:
Köszönöm a Kommentet.
süti beállítások módosítása